Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56718
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фінансово-організаційні аспекти функціонування банку розвитку як методу освоєння інновацій |
Other Titles |
Financial and organizational aspects of the development bank as a method of mastering innovation |
Authors |
Boronos, Viktoriia Heorhiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3847-9830 |
Keywords |
банк розвитку інновації кредитна система банк развития инновации кредитная система development bank innovation credit system |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56718 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Боронос, В.Г. Фінансово-організаційні аспекти функціонування банку розвитку як методу освоєння інновацій [Текст] / В.Г. Боронос // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. - Суми: УАБС НБУ, 2007. - Вип. 22. - С. 13-22. |
Abstract |
У статті розглянута можливість функціонування державного банку розвитку, що дозволить забезпечити кредитну підтримку процесів впровадження інновацій без порушення принципів кредитування. This article is devoted the possibility of the state development bank functioning that will provide credit support for innovation processes without violating the principles of lending. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
35
Greece
1
Ireland
28494
Japan
5376258
Lithuania
1
Netherlands
851
Ukraine
409128
United Kingdom
189677
United States
4338942
Unknown Country
409127
Downloads
Germany
123332
India
1
Ireland
28496
Lithuania
1
Ukraine
2264313
United Kingdom
1
United States
10752515
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Boronos_innovation.pdf | 537.04 kB | Adobe PDF | 13168660 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.