Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості |
Other Titles |
The Effects of Failure Recovery Strategies on Customer Behaviours Via Com- plainants’ Perceptions of Justice Dimensions in Banks |
Authors |
Ченгіз, Е.
Куртаран, А. Ер, Б. |
ORCID | |
Keywords |
цінність споживацького сприйняття сustomer perceived value багатоспекторність multi dimensionality |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56849 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ченгіз, Е. Вплив стратегій поновлення обслуговування в банках на поведінку клієнтів через призму сприйняття справедливості [Текст] / Е. Ченгіз, Б. Ер, А. Куртаран // Банки та банківські системи. - 2007. – Т. 2. №3. - С. 166-186. |
Abstract |
Головна мета даного дослідження – вивчення впливу стратегій відновлення в наданні послуг на задоволення клієнтів, а саме, сприйняття справедливості в поновленні сервісу, вивчення рівня методом випадковості було опитано 408 клієнтів з 4 головних турецьких банків, а також були використані моделі структурних рівнянь для перевірки надійності та дійсності масштабу сприйнятої цінності. Результати нашого дослідження вказують на те, що стратегії поновлення обслуговування безпосередньо впливають на сприйняття справедливості. З іншого боку, сприйняття справе-
дливості впливає на задоволення від поновлення послуг у контексті загального задоволення фірмою, відданості керівнику та організації. The primary objective of this study is to investigate the effects of service recovery strategies on customer satisfaction. Specifically, it examines the perception of justice in service recovery and how it affects the level of satisfaction and behavioral outcomes. A total of 408 customers chosen with random sampling method, from four major Turkish banks were surveyed, and structural equations models were used to verify the reliability and validity of the scale of perceived value. Our results indicate that service failure recovery strategies in banks affect justice perceptions directly. On the other hand, perceptions of justice influence satisfaction with recovery, overall firm satisfaction, loyalty to the employee, loyalty to the organization. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

25

27962

1

622

15425492

1

13980

987587

495037

12912686

987586
Downloads

30850984

15425490

1

15425494

1

8

10399882

2486

15425491

30850994
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vpluv strategii ponovlennja v bankah cherez pruzmu spruinjattja spravedluvosti.pdf | 547.79 kB | Adobe PDF | 118380831 |
The effects of failure recovery strategies on customer behaviours via complainants` perceptions of justice dimentions in banks.pdf | 417.46 kB | Adobe PDF | 118380831 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.