Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56935
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методика визначення ефективних витрат банку на інструменти маркетингових комунікацій |
Other Titles |
A method of determination of effective bank charges on marketing communications instruments Методика определения эффективных расходов банка на инструменты маркетинговых коммуникаций |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг маркетингові комунікації ефективність витрати інструменти маркетингових комунікацій банковский маркетинг маркетинговые коммуникации эффективность расходы инструменты маркетинговых коммуникаций bank marketing marketing communications efficiency charges instruments of marketing communications |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56935 |
Publisher | ТАЙП |
License | |
Citation | Гузь, М.М. Методика визначення ефективних витрат банку на інструменти маркетингових комунікацій [Текст] / М.М. Гузь // Інноваційна економіка. - 2011. - № 4. - С. 265-268. |
Abstract |
У статті розглянуто сутність та особливості методики визначення ефективності витрат банку на маркетингові комунікації, що базується на визначенні витрат на одного споживача, що перейшов до наступного рівня ієрархічної моделі соціально-психологічного стану та запропоновано розрахунок інтегрального показника ефективних витрат. В статье рассмотрена сущность и особенности методики определения эффективности затрат банка на маркетинговые коммуникации, которая основана на определении расходов на одного потребителя, который перешел до следующего уровня иерархической модели социально- психологического состояния и предложен расчет интегрального показателя эффективных расходов. The article reviews the essence and features of method of efficiency bank charges on marketing communications determination, which is based on charges determination on one user which passed to the next level of hierarchical model of the social-psychological state and the calculation of integral index of effective charges is offered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Finland
1
France
2
Germany
37
Ireland
45369
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1659
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
992615
United Kingdom
497967
United States
13098402
Unknown Country
992614
Downloads
Canada
6637
China
3
France
15628675
Germany
15628674
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
396166
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
13098418
United Kingdom
1
United States
15628671
Unknown Country
10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_bank_marketing.pdf | 314.52 kB | Adobe PDF | 60387261 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.