Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56935
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методика визначення ефективних витрат банку на інструменти маркетингових комунікацій |
Other Titles |
A method of determination of effective bank charges on marketing communications instruments Методика определения эффективных расходов банка на инструменты маркетинговых коммуникаций |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг маркетингові комунікації ефективність витрати інструменти маркетингових комунікацій банковский маркетинг маркетинговые коммуникации эффективность расходы инструменты маркетинговых коммуникаций bank marketing marketing communications efficiency charges instruments of marketing communications |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56935 |
Publisher | ТАЙП |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь, М.М. Методика визначення ефективних витрат банку на інструменти маркетингових комунікацій [Текст] / М.М. Гузь // Інноваційна економіка. - 2011. - № 4. - С. 265-268. |
Abstract |
У статті розглянуто сутність та особливості методики визначення ефективності витрат банку на маркетингові комунікації, що базується на визначенні витрат на одного споживача, що перейшов до наступного рівня ієрархічної моделі соціально-психологічного стану та запропоновано розрахунок інтегрального показника ефективних витрат. В статье рассмотрена сущность и особенности методики определения эффективности затрат банка на маркетинговые коммуникации, которая основана на определении расходов на одного потребителя, который перешел до следующего уровня иерархической модели социально- психологического состояния и предложен расчет интегрального показателя эффективных расходов. The article reviews the essence and features of method of efficiency bank charges on marketing communications determination, which is based on charges determination on one user which passed to the next level of hierarchical model of the social-psychological state and the calculation of integral index of effective charges is offered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

2

37

45369

1

1

1

1659

1

1

992615

497967

13098402

992614
Downloads

6637

3

15628675

15628674

1

1

396166

3

1

13098418

1

15628671

10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_bank_marketing.pdf | 314.52 kB | Adobe PDF | 60387261 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.