Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56943
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив стратегічних заяв на цінність організації: ситуаційне дослідження NetBank Inc. |
Other Titles |
The impact of strategic announcements on corporate value: an event study of NetBank Inc. |
Authors |
Ліанг, П.
Вазірі, М. |
ORCID | |
Keywords |
корпоративна оцінка рекламні альянси метод ситуаційного дослідження corporate valuation advertising alliances method of case studies |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56943 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Ліанг, П. Вплив стратегічних заяв на цінність організації: ситуаційне дослідження NetBank Inc. [Текст] / П. Ліанг, М. Вазірі // Банки та банківські системи. - 2006. - Т.1, № 4. - С. 82-102. |
Abstract |
У статті використано метод ситуаційного дослідження з метою аналізу впливу стратегічних офіційних заяв на цінність NetBank Inc. (NetBank), найбільшої в світі банківської установи, яка здійснює операції в режимі онлайн. Стратегії, проаналізовані в цій статті, – рекламні заходи та “рекламні альянси”, нові послуги/продукти, покращення послуг/технологій, а також партнерства та придбання. Емпіричні результати дають можливість зробити висновок про те, що такі стратегії, як впровадження нових послуг та продуктів, партнерства та рекламна діяльність, особливо рекламні альянси, призводять до зниження цінності NetBank. З іншого боку, покращення послуг та технологій, що дають матеріальну вигоду клієнтам та знижують загальні витрати, сприяють збільшенню цінності NetBank. Також, такі види діяльності, як придбання існуючої клієнтської бази конкурента, сприяють збільшенню цінності. Проте диверсифікації шляхом придбання слід уникати. Результати перевірки можна застосувати по відношенню до інших Інтернет-компаній та підприємств у високотехнологічних галузях. This paper applies event study methodology to analyze the impact of strategic announcements on the value of NetBank Inc., the world’s largest purely online banking institution. Strategies analyzed in the paper are promotions and promotional alliances, new services/products, services/ technology improvements, and partnerships and acquisitions. Empirical results conclude that strategies such as introducing new services/products, partnerships and promotional activities, especially promotional alliances, decrease NetBank’s value. Conversely, services and technological improvement that provide convenience to customers and reduce corporate costs increase NetBank’s value. Also, activity such as acquiring a competitor’s existing customer base increases NetBank’s value. But diversification through acquisition should be avoided. Testing results can apply to other Internet companies or companies in high tech industries. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Canada
1
France
1
Germany
33
Ireland
17050
Italy
3
Lithuania
1
Netherlands
755
Ukraine
150077
United Kingdom
76548
United States
1033244
Unknown Country
10
Downloads
Canada
1
China
55327
Germany
35
Lithuania
1
Ukraine
299803
United Kingdom
1
United States
1033243
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Liang.pdf | 487.2 kB | Adobe PDF | 1388411 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.