Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57074
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Managing customer relationships using CRM technology in India’s financial sector |
Other Titles |
Управління відносинами з клієнтами за допомогою використання технології CRM у фінансовому секторі Індії |
Authors |
Каре, А.
Каре, А. |
ORCID | |
Keywords |
CRM технологія CRM (Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами) Indian financial and insurance sector фінансовий сектор та сектор страхування Індії operational CRM операційний CRM |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57074 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Каре, А. Управління відносинами з клієнтами за допомогою використання технології CRM у фінансовому секторі Індії [Текст] / А. Каре, А. Каре // Банки та банківські системи країн світу. - 2008. - Т.1. - № 1. - C. 14-21. |
Abstract |
Today’s customer not only demands quality products and services but also looks for value in the transaction process
itself. This paper explores the role and relevance of CRM in creating sustainable relationships. The discussion focuses
on the use of CRM technology in the financial sector in India. It highlights how they are changing their business
processes to provide better value to the customer during the interaction.
The paper reiterates the growing relevance and demand for building relationships with customers and emphasizes the usage of information technology in creating better value for the end user. It also explores the practices being adopted in the financial sector organizations in India in redesigning their business processes to enhance their competitiveness through more meaningful interaction with customers. With information technology setting newer standards of
performance, financial organizations able to reorganize their business and services around core processes are the ones
that stand to succeed.
Сучасний клієнт вимагає не лише якісних продуктів та послуг, але й надає великого значення процесу проведення операцій. У статті розглядаються роль та важливість технології CRM (Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами) при встановленні постійних зв’язків з клієнтами; висвітлюються питання зміни методів ведення бізнесу для забезпечення кращої якості обслуговування клієнтів; піднімається проблема зростання попиту на побудову стосунків з клієнтами; звертається увага на використання інформаційних технологій та організаційних практик у фінансового сектору Індії при перебудові процесів управління бізнесом
з метою підвищення конкурентоспроможності завдяки кращому обслуговуванню клієнтів. Використання інформаційних технологій, з їх новітніми стандартамим ефективності виробництва, надає змогу фінансовим установам, що здатні змінити структуру основних процесів ведення бізнесу та надання послуг, досягти значного успіху у своєму секторі. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

58516

233210

7430

116596

1

1

1857

1

1

1

3082602

1543160

21339531

13

14863
Downloads

4

1

1

233200

6164765

58519

1

1

1

116599

1106509

21339540

233219

26397788

26397803

14864
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khare_01.pdf | 159.18 kB | Adobe PDF | 82062815 |
Khare_ukr.pdf | 412.41 kB | Adobe PDF | 82062815 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.