Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57102
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження збереження клієнтської бази в банківській індустрії Нової Зеландії |
Other Titles |
A survey of customer retention in the New Zealand banking industry |
Authors |
Ген, К.
Кохен, Д. Клемес, Майкл Д. Чонг, Е. |
ORCID | |
Keywords |
задоволення потреб клієнта прихильність клієнта збереження клієнтської бази customer satisfaction customer loyalty customer retention |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57102 |
Publisher | |
License | |
Citation | Ген К. Дослідження збереження клієнтської бази в банківській індустрії Нової Зеландії / К. Ген, Д. Кохен, М. Клемес, Е. Чонг // Банки та банківські системи. - Суми : Ділові перспективи, 2006. - Т.1, № 4. - С. 69-81. |
Abstract |
Попередні дослідження в області банківської справи на предмет клієнтської бази зосереджувались головним чином на прихильності клієнта та задоволенні його потреб без спроб поєднати їх в єдину модель з метою подальшого вивчення чи пояснення збереження клієнтів. У випадку, якщо критерії збереження не досить добре контролюються, клієнти можуть залишити свої банки, незалежно від зусиль, докладених банками для того, щоб зберегти їх. У роботі емпірично досліджуються можливі моделі збереження клієнтської бази за допомогою дослідження низки впливів збереження на задоволення потреб клієнта, споживацьку цінність (тобто ступінь цінності продукту, яка стимулює бажання його придбати), репутацію фірми. В цілому всі перевірені гіпотези були підтримані за винятком “високі рівні задоволення потреб споживача не обов’язково ведуть до прихильності клієнта”. Клієнти можуть бути значною мірою задоволені, проте все ж залишати свої банки. Припускається, що коли клієнт повністю задоволений, то його прихильність до банку збільшується. Previous banking studies on customer retention focused narrowly on customer loyalty and customer satisfaction without attempting to link them in a model to further explore or explain customer retention. If retention criteria are not well managed, customers may still leave their banks, regardless of how hard bankers try to retain them. This study empirically examines the potential constructs in customer retention by investigating the chain of effects of retention from customer satisfaction, customer value, corporate image, switching barriers to competitive advantage. In general, all of the hypotheses tested were supported except for higher levels of customer satisfaction do not necessary lead to customer loyalty. Customers can be highly satisfied but still leave their current banks. It is assumed that when the customer is completely satisfied, then loyalty towards the bank is strengthened. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
France
58222520
Germany
552719
Ireland
157293
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
870
Singapore
1
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
4265267
United Kingdom
2134372
United States
58222522
Unknown Country
4265266
Downloads
China
2
Germany
28
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
12719339
United Kingdom
1
United States
58222521
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hen_ua.pdf | 237.42 kB | Adobe PDF | 70941893 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.