Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57252
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства
Other Titles Marketing commodity-price strategy of enterprise
Authors Peresadko, Halyna Oleksandrivna
Рябіченко, Д.О.
Лисютін, І.О.
ORCID
Keywords товарна
цінова
стратегія
підприємство
commodity
price
strategy
enterprise
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57252
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Пересадько, Г.О. Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства [Текст] / Г.О. Пересадько, І.О. Лисютін, Д.О. Рябіченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. - № 1. – С. 114–121.
Abstract Розглянуто впровадження маркетингової діяльності як складової системи управління підприємством, що спеціалізується на інтернет-торгівлі товарами, запропоновано стратегію забезпечення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку.
In this article we considered the implementation of marketing activities as the component of enterprise management system that specializes in e-commerce in goods, and proposed the assurance system of competitiveness in the regional market.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
33926731
Germany Germany
171633
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25596
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2581269
United Kingdom United Kingdom
1291322
United States United States
67853464
Unknown Country Unknown Country
320131337

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
67853462
Germany Germany
33926732
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
13973448
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
67853463
Unknown Country Unknown Country
425981365

Files

File Size Format Downloads
Peresadko.pdf 424.14 kB Adobe PDF 609588476

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.