Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57315
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Полікультурний розвиток особистості майбутніх фахівців економічного профілю
Other Titles Multicultural personality development of future specialists of economic profile
Authors Атанасова, М.П.
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9710-3844
Keywords міжкультурне співробітництво
конфлікт
культура
interkulturelle Zusammenarbeit
konflikt
kultur
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57315
Publisher "Бял ГРАД-БГ" ООД
License
Citation Атанасова М.П. Полікультурний розвиток особистості майбутніх фахівців економічного профілю / М. П. Атанасова, Ю. А. Скарлупіна // Ключові питання в сучасній науці. Філологічні науки : матеріали VII міжнародної науково-практичної конференції. – Софія, 2011. - Том 30.- С. 45-51.
Abstract У даній статті розглядається питання професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів, а також проблема створення теоретичного та практичного підґрунтя до міжкультурного спілкування та співробітництва.
In dem Artikel geht es um die fachliche Vorbereitung der zukünftigen Fachleute, sowie das Problem der Entwicklung der internationalen Partnerschft.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
15
Ireland Ireland
9853
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
429
Ukraine Ukraine
101103
United Kingdom United Kingdom
51408
United States United States
830935
Unknown Country Unknown Country
1094848

Downloads

China China
3
France France
303113
Germany Germany
830936
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
303115
Ukraine Ukraine
830936
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1094848
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Atanassova_Skarlupina.pdf 413.63 kB Adobe PDF 3362959

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.