Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57359
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Математичне моделювання у процесі вивчення математики |
Other Titles |
Mathematical modeling in learning mathematics |
Authors |
Малютіна, Т.І.
Малютін, К.Г. |
ORCID | |
Keywords |
математичне моделювання активізація мислення студентів mathematical modeling activation of intellection of students |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57359 |
Publisher | СДПУ |
License | |
Citation | Малютін, К. Г. Математичне моделювання у процесі вивчення математики / К. Г. Малютін, Т. І. Малютіна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*ПЛЮС - 2011" (11 лютого 2011 р.) : зб. тез Всеукраїнської дистанційної науково-методичної конференції з міжнародною участю науковців, студентів, вчителів / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2011. - Т. 2. - С. 47-48. |
Abstract |
Для підвищення ефективності навчального процесу потрібні нові підходи щодо проектування змісту і реалізації математичної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю.
The efficiency of the educational process needs new approaches to designing content and implementation of mathematical preparation of future specialists of economic profile. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
France
1
Germany
14
Greece
1
Ireland
6901
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
35572
United Kingdom
18053
United States
394817
Unknown Country
35571
Downloads
China
1
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
106466
United Kingdom
18054
United States
394818
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Maliutin_Matematychne.pdf | 981.28 kB | Adobe PDF | 519344 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.