Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57359
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Математичне моделювання у процесі вивчення математики
Other Titles Mathematical modeling in learning mathematics
Authors Малютіна, Т.І.
Малютін, К.Г.
ORCID
Keywords математичне моделювання
активізація мислення студентів
mathematical modeling
activation of intellection of students
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57359
Publisher СДПУ
License
Citation Малютін, К. Г. Математичне моделювання у процесі вивчення математики / К. Г. Малютін, Т. І. Малютіна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*ПЛЮС - 2011" (11 лютого 2011 р.) : зб. тез Всеукраїнської дистанційної науково-методичної конференції з міжнародною участю науковців, студентів, вчителів / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2011. - Т. 2. - С. 47-48.
Abstract Для підвищення ефективності навчального процесу потрібні нові підходи щодо проектування змісту і реалізації математичної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. The efficiency of the educational process needs new approaches to designing content and implementation of mathematical preparation of future specialists of economic profile.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
14
Greece Greece
1
Ireland Ireland
6901
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
35572
United Kingdom United Kingdom
18053
United States United States
394817
Unknown Country Unknown Country
35571

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
106466
United Kingdom United Kingdom
18054
United States United States
394818
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Maliutin_Matematychne.pdf 981.28 kB Adobe PDF 519344

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.