Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57377
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дискурс національного виховання на сторінках журналу "Початкова школа" |
Other Titles |
The discourse of national upbringing at the pages of the journal «Pochatkova shkola» |
Authors |
Kulishenko, Liudmyla Anatoliivna
|
ORCID | |
Keywords |
педагогічний журнал національне виховання pedagogical journal national upbringing |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57377 |
Publisher | Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского |
License | |
Citation | Кулішенко, Л. А. Дискурс національного виховання на сторінках журналу «Початкова школа» [Текст] / Л. А. Кулішенко // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия Филология. Социальные коммуникации. – 2010. – Т.23 (62). - № 2. Ч. 2. – С. 399- 404. |
Abstract |
Статтю присвячено проблемі національного виховання на сторінках журналу «Початкова школа» за період з 1991 до 2004 рр. Здійснено класифікацію журнальних публікацій за змістом, авторами та роками. The article is devoted to the problem of national upbringing at the pages of the journal «Pochatkova shkola» for the period of 1991-2004. The classification of the publications was carried out according to different contents, authors and periods. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
France
7799
Germany
192
Ireland
29115
Italy
1
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
434042
United Kingdom
217306
United States
4996766
Unknown Country
2
Downloads
China
137769
France
1
Germany
1140
Lithuania
1
Ukraine
2931380
United Kingdom
1
United States
4996765
Unknown Country
7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kulishenko_Dyskurs_natsionalnoho_vykhovannia.pdf | 218.87 kB | Adobe PDF | 8067064 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.