Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57391
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст
Other Titles Международное сотрудничество муниципалитетов, как условие эффектиного развития маркетинговых стратегий и бренда городов
International cooperation of municipalities as the condition of effective development of marketing strategies and cities brands
Authors Гончаренко, Т.
Сидоренко, Н.
ORCID
Keywords муніципальне управління
міжнародне співробітництво
місцеве самоврядування
територіальний маркетинг
стратегічне планування
управління проектами
промоція
брендінг
municipal management
international cooperation
local self-governments
territorial marketing
strategic planning
project management
promotion
branding
муниципальное управление
международное сотрудничество
местное самоуправление
территориальный маркетинг
стратегическое планирование
управление проектами
промоция
брендинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57391
Publisher Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
License
Citation Гончаренко, Т. Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст [Текст] / Т. Гончаренко, Н. Сидоренко // Ефективність державного управління : збірник наукових праць. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2012. – №30. – С. 438-446.
Abstract In this article the authors proved the influence of international cooperation of municipalities to modern transformational changes that take place at the local level and contribute to constant development of settlements in Ukraine.
В даній науковій роботі авторами обґрунтовано вплив міжнародного співробітництва муніципалітетів на сучасні маркетингові стратегії, процес розвитку бреду міст, інші трансформаційні перетворення, що відбуваються на локальному рівні та сприяють сталому розвитку населених пунктів України.
В данной научной работе авторами обосновано влияние международного сотрудничества муниципалитетов на современные маркетинговые стратегии, процесс развития бренда городов, другие трансформационные преобразования, которые происходят на локальном уровне и содействуют развитию населенных пунктов Украины.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
985623050
Ireland Ireland
132761
Japan Japan
1650895604
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2311
Poland Poland
3624419
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
277627071
United Kingdom United Kingdom
15507045
United States United States
985623049
Unknown Country Unknown Country
31009470

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
31009468
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
3624418
Ukraine Ukraine
985623051
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
985623049
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Goncharenko_Sydorenko_mignarodne.pdf 191.14 kB Adobe PDF 2005880011

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.