Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57391
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст |
Other Titles |
Международное сотрудничество муниципалитетов, как условие эффектиного развития маркетинговых стратегий и бренда городов International cooperation of municipalities as the condition of effective development of marketing strategies and cities brands |
Authors |
Гончаренко, Т.
Сидоренко, Н. |
ORCID | |
Keywords |
муніципальне управління міжнародне співробітництво місцеве самоврядування територіальний маркетинг стратегічне планування управління проектами промоція брендінг municipal management international cooperation local self-governments territorial marketing strategic planning project management promotion branding муниципальное управление международное сотрудничество местное самоуправление территориальный маркетинг стратегическое планирование управление проектами промоция брендинг |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57391 |
Publisher | Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гончаренко, Т. Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст [Текст] / Т. Гончаренко, Н. Сидоренко // Ефективність державного управління : збірник наукових праць. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2012. – №30. – С. 438-446. |
Abstract |
In this article the authors proved the influence of international cooperation of municipalities to modern transformational changes that take place at the local level and contribute to constant development of settlements in Ukraine. В даній науковій роботі авторами обґрунтовано вплив міжнародного співробітництва муніципалітетів на сучасні маркетингові стратегії, процес розвитку бреду міст, інші трансформаційні перетворення, що відбуваються на локальному рівні та сприяють сталому розвитку населених пунктів України. В данной научной работе авторами обосновано влияние международного сотрудничества муниципалитетов на современные маркетинговые стратегии, процесс развития бренда городов, другие трансформационные преобразования, которые происходят на локальном уровне и содействуют развитию населенных пунктов Украины. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

985623050

132761

1650895604

1

2311

3624419

1

277627071

15507045

985623049

-344922513
Downloads

1

1

31009468

1

1

1

3624418

985623051

1

985623049

19
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Goncharenko_Sydorenko_mignarodne.pdf | 191.14 kB | Adobe PDF | 2005880011 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.