Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57391
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст |
Other Titles |
Международное сотрудничество муниципалитетов, как условие эффектиного развития маркетинговых стратегий и бренда городов International cooperation of municipalities as the condition of effective development of marketing strategies and cities brands |
Authors |
Гончаренко, Т.
Сидоренко, Н. |
ORCID | |
Keywords |
муніципальне управління міжнародне співробітництво місцеве самоврядування територіальний маркетинг стратегічне планування управління проектами промоція брендінг municipal management international cooperation local self-governments territorial marketing strategic planning project management promotion branding муниципальное управление международное сотрудничество местное самоуправление территориальный маркетинг стратегическое планирование управление проектами промоция брендинг |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57391 |
Publisher | Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України |
License | |
Citation | Гончаренко, Т. Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст [Текст] / Т. Гончаренко, Н. Сидоренко // Ефективність державного управління : збірник наукових праць. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2012. – №30. – С. 438-446. |
Abstract |
In this article the authors proved the influence of international cooperation of municipalities to modern transformational changes that take place at the local level and contribute to constant development of settlements in Ukraine. В даній науковій роботі авторами обґрунтовано вплив міжнародного співробітництва муніципалітетів на сучасні маркетингові стратегії, процес розвитку бреду міст, інші трансформаційні перетворення, що відбуваються на локальному рівні та сприяють сталому розвитку населених пунктів України. В данной научной работе авторами обосновано влияние международного сотрудничества муниципалитетов на современные маркетинговые стратегии, процесс развития бренда городов, другие трансформационные преобразования, которые происходят на локальном уровне и содействуют развитию населенных пунктов Украины. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
985623050
Ireland
132761
Japan
1650895604
Lithuania
1
Netherlands
2311
Poland
3624419
Singapore
1
Ukraine
277627071
United Kingdom
15507045
United States
985623049
Unknown Country
31009470
Downloads
China
1
Czechia
1
Germany
31009468
Greece
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
3624418
Ukraine
985623051
United Kingdom
1
United States
985623049
Unknown Country
19
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Goncharenko_Sydorenko_mignarodne.pdf | 191.14 kB | Adobe PDF | 2005880011 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.