Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57544
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг |
Authors |
Осик, Ю.И.
Борбасова, З.Н. Prokopenko, Olha Volodymyrivna Валеева, В.З. |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing of innovation інновації в маркетингу инновации в маркетинге innovations in marketing зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing партизанський маркетинг партизанский маркетинг guerrilla marketing шокова реклама шоковая реклама shock advertising нейромаркетинг нейромаркетинг neuromarketing інтернет-маркетинг интернет-маркетинг internet marketing маркетинг в соціальних медіа маркетинг в социальных сетях social media marketing подієвий маркетинг маркетинг событий event marketing вірусний маркетинг вирусный маркетинг viral marketing інноваційні види маркетингу инновационные виды маркетинга innovative kinds of marketing |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57544 |
Publisher | Қарағанды: ҚарМУ баспасы |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг: жоо-лардың экономикалық мамандықтарында оқитын студенттеріне арналған оқу құралы / Ю.И. Осик, З.Н. Борбасова, О.В. Прокопенко, В.З. Валеева. — Қарағанды: ҚарМУ баспасы, 2016. — 164 бет. |
Abstract |
У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах.
Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу. В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом. The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

2089807774

1

1954419787

16670795

1

119170162

1253447646

1

1

-2109770263

-672708521

321698276

33341590

2089807770

1923533724
Downloads

1

1

1

3

4941196

-386127729

2141453646

1

2089807772

1

507252

9138927

2089807771

2089807770

-99546931

-99546938

-386127729

2089807776

1

2089807771

271034
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Osik_Borbasova_Prokopenko.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | -1250900291 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.