Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57568
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання інформаційних технологій створення банківського рекламного продукту для формування професійної компетентності студентів-економістів |
Other Titles |
Using information technology to create a bank advertising a product for the formation of professional competence of students in economics |
Authors |
Кунцев, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційні технології банківська реклама професійна компетентність візитна картка самостійна робота індивідуальні завдання information technologу bank advertising professional competence business card independent work of students |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57568 |
Publisher | Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кунцев, С. В. Використання інформаційних технологій створення банківського рекламного продукту для формування професійної компетентності студентів-економістів [Текст] / С. В. Кунцев // Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: досвід, інновації, технічне забезпечення : збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (1-2 березня 2012 р.) / РВВ Сумський ОІППО. – Суми, 2012. – С. 140–146. |
Abstract |
Роботу присвячено розробці індивідуальних завдань для самостійної роботи студентів з інформатики. Для підвищення професійної компетентності майбутніх економістів об’єктом розробки завдань вибрано один з видів банківської рекламної продукції – візитну картку менеджера. Представлено огляд тенденцій розвитку інформаційних технологій створення банківської реклами. Показана роль візитних карток в роботі менеджера. Розглянуто особливості технології виготовлення візитних карток і програмні засоби. Розроблено методичні матеріали для виконання завдань. Наведено приклади професійних карток. Work is devoted to development of individual tasks for independent work of students on an informatics. For the increase of professional competence of future economists the object of development of tasks is choose one of types of bank publicity products is a visiting-card of manager. The review of progress of information technologies of creation of the bank advertising trends is presented. The role of visiting-cards is rotined in-process manager. The features of technology of making of visiting-cards and programmatic facilities are considered. Methodical materials are developed for implementation of tasks. The examples of professional cards are resulted. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

44089

18655

1

6230167

1

365767

183131

12460334

10
Downloads

1

1948574

1

1

12460334

1

12460335

10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuntsev_business_card.pdf | 5.08 MB | Adobe PDF | 26869257 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.