Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57583
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасна концепція стратегічного маркетингу: організаційно-економічний механізм |
Other Titles |
The modern concept of strategic marketing: organizational and economic mechanism |
Authors |
Гончаренко, Т.П.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегічний маркетинг організація споживач процес стратегічного маркетингу strategic marketing organization consumer strategic marketing process |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57583 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Гончаренко, Т.П. Сучасна концепція стратегічного маркетингу: організаційно-економічний механізм / Т.П. Гончаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. - Суми: УАБС НБУ, 2010. – Вип. 29. - C. 200-207. |
Abstract |
В статті розглянуті методологічні засади та організаційно-економічний механізм стратегічного маркетингу банківської установи. Обґрунтовані функції, які здійснює стратегічний маркетинг в організації економічної діяльності банку, а також основні принципи на яких ця діяльність повинна ґрунтуватись. The economic substance of «strategic marketing» is explored by author in this article. Author presents own view on organizational and economic mechanism of strategic marketing by defining function and principles. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
France
1
Germany
666016984
Ireland
556484
Japan
240509357
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
-989614482
United Kingdom
155063934
United States
711400895
Unknown Country
307591434
Downloads
China
1
France
756784805
Germany
666016986
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
666016984
United Kingdom
2536436
United States
-989614482
Unknown Country
307591448
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Honcharenko_strategic_marketing.pdf | 583.74 kB | Adobe PDF | 1409332181 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.