Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57658
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг |
Authors |
Осик, Ю.И.
Борбасова, З.Н. Prokopenko, Olha Volodymyrivna Валеева, В. |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing of innovation інновації в маркетингу инновации в маркетинге innovations in marketing зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing партизанський маркетинг партизанский маркетинг guerrilla marketing шокова реклама шоковая реклама shock advertising нейромаркетинг нейромаркетинг neuromarketing інтернет-маркетинг интернет-маркетинг internet marketing маркетинг в соціальних медіа маркетинг в социальных сетях social media marketing подієвий маркетинг маркетинг событий event marketing вірусний маркетинг вирусный маркетинг viral marketing інноваційні види маркетингу инновационные виды маркетинга innovative kinds of marketing |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57658 |
Publisher | Караганда: Изд-во КарГУ |
License | |
Citation | Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг [Текст] : учеб. пос. / Ю.И. Осик, З.Н. Борбасова, О.В. Прокопенко, В.З. Валеева. - Караганда: Изд-во КарГУ, 2016. - 155 с. |
Abstract |
У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах.
Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу. В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом. The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
France
3
Germany
-506514056
Hong Kong SAR China
76646815
Ireland
343438115
Italy
1
Kazakhstan
3
Lithuania
1
Poland
-647598413
Russia
109
Singapore
1992383314
Sweden
1
Ukraine
-713868084
United Kingdom
76646807
United States
-2031455911
Unknown Country
933824788
Downloads
Angola
1
Armenia
7310
Azerbaijan
1
Belarus
7300
China
-713868067
EU
1
Finland
234
France
-846407428
Germany
-713867853
India
1
Kazakhstan
165613
Kyrgyzstan
1
Latvia
1
Lithuania
1
Moldova
2
Netherlands
-713868052
Poland
-713867799
Romania
1
Russia
7311
Turkey
1
Ukraine
-713867924
United Kingdom
110397
United States
-2031455912
Unknown Country
39685491
Uzbekistan
111
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Prokopenko_neuromarketing.pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | -2112251961 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.