Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57781
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз результатів лікування та змін рівня свідомості у хворих із черепно-мозковою травмою залежно від генотипів за -675 4G/5G поліморфізмом гена інгібітора активатора плазміногену 1 типу
Authors Хомінець, Г.В.
Шевченко, А.С.
ORCID
Keywords черепно-мозкова травма
черепно-мозговая травма
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/57781
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Хомінець, Г.В. Аналіз результатів лікування та змін рівня свідомості у хворих із черепно-мозковою травмою залежно від генотипів за -675 4G/5G поліморфізмом гена інгібітора активатора плазміногену 1 типу [Текст] / Г.В. Хомінець, А.С. Шевченко ; наук. кер. О.П. Кмита // Актуальні питання теоретичної та клінічної медицини : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. М.В. Погорєлов. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 299.
Abstract Поширеність черепно-мозкової травми (ЧМТ) в Україні щорічно становить у середньому 400-420 випадків на 100000 населення, смертність – 2,4 на 10000 населення.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
India India
1
Ireland Ireland
891
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
48713
Ukraine Ukraine
5849
United Kingdom United Kingdom
3051
United States United States
33067
Unknown Country Unknown Country
5848

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
17422
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
97425
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Chomineс.pdf 767.84 kB Adobe PDF 114861

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.