Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58210
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Использование текстов погоды для повышения мотивации в процес се обучения иностранному языку
Other Titles Use of weather texts to increase motivation in the learning process of a foreign language
Authors Kozlovska, Hanna Borysivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7138-4422
Keywords мотивация
коммуникативность
текст погоды
motivation
communicativeness
weather forecast text
Type Article
Date of Issue 1999
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58210
Publisher ІЗМН
License
Citation Козловская А.Б. Использование текстов погоды для повышения мотивации в процессе обучения иностранному языку / А.Б. Козловская // Проблеми освіти : науково-методичний збірник. – К., 1999. – Вип. 18. – Ч. 2. – С. 74-78.
Abstract Статья посвящена исследованию текстов погоды как средства повышения мотивации в процессе обучения иностранному языку. Принцип новизны развивает творческую, мыслительную активность учащихся.
The article deals with the research of weather forecast text as the means of improving motivation in the process of teaching foreign language. The principle of “newness” develops creative and understanding activity of students.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
21
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4347
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
382998
United Kingdom United Kingdom
191795
United States United States
8811900
Unknown Country Unknown Country
382997

Downloads

China China
1
Germany Germany
23
Netherlands Netherlands
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1114605
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7849737
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kozlovskaia_Yspolzovanye_tekstov_pohodы.pdf 667.4 kB Adobe PDF 8964371

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.