Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58348
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Європейська кредитно-трансферна система як інструмент підвищення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу |
Other Titles |
European credit transfer system as a tool for improving the quality of higher education in the context of the Bologna Process |
Authors |
Головань, М.С.
|
ORCID | |
Keywords |
вища освіта якість вищої освіти європейська кредитно-трансферна система higher education quality of higher education European Credit Transfer System |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58348 |
Publisher | Гнозис |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Головань М.С. Європейська кредитно-трансферна система як інструмент підвищення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу / М.С. Головань // Гуманітарний вісник. – Додаток 1 до Вип. 27. - Том I (34) : Тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2012. – С. 100-105. |
Abstract |
У статті висвітлено потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчання як інструменту забезпечення якості підготовки фахівців у вищому навчальному закладі в контексті Болонського процесу. The article highlights the potential of the European credit transfer system of education as a tool for ensuring the quality of training in higher education in the context of the Bologna process. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

9723933

1

44985

1

1

673

4861967

596499

299596

9723942

51099702
Downloads

3323708

22715

1

3323717

9723935

3323710

1

3323709

194780

1

1

9723941

1785447

4861966

51099704
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Holovan_Yevropeiska_kredytno_transferna_systema.pdf | 265.04 kB | Adobe PDF | 90707336 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.