Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58476
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння |
Other Titles |
Linguodidactic aspect of improving the skills of speaking |
Authors |
Яремчук, Н.С.
|
ORCID | |
Keywords |
говоріння спілкування комунікативна компетентність усні діалогічні й монологічні висловлювання speaking communication communicative competence oral dialogues and monologues |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58476 |
Publisher | Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України |
License | |
Citation | Яремчук Н. С. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння [Текст ]/ Н. С.Яремчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 10 -16. |
Abstract |
У статті визначено лінгводидактичні засади вдосконалення навичок говоріння,виділено новітні технології, що спонукають планувати й правильно продукувати висловлювання з метою спілкування. The article outlines the principles of linguodidactic improving the skills of speaking, with emphasis on new technologies that encourage to plan and produce speech correctly to communicate. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1110210
Germany
19040
Greece
723
Indonesia
1
Ireland
9510
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
97334
United Kingdom
48844
United States
4986408
Unknown Country
97332
Downloads
Canada
1
China
2
Czechia
19017
France
291842
Germany
3603413
Gibraltar
1
Indonesia
1
Ireland
9512
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1110209
Norway
1110208
Poland
6369408
Romania
48842
Russia
291841
Ukraine
6369430
United Kingdom
837419
United States
1110208
Unknown Country
6369587
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yaremchuk_Linhvodydaktychnyi_aspekt .pdf | 379.28 kB | Adobe PDF | 27540944 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.