Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58480
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення фундаментальної підготовки з інформатики студентів економічних вузів |
Other Titles |
Improvement of basic training in computer science students of economic universities |
Authors |
Головань, М.С.
|
ORCID | |
Keywords |
педагогіка вищої школи фундаментальна підготовка зміст інформатики high school education fundamental education science content |
Type | Article |
Date of Issue | 2002 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58480 |
Publisher | Видавничий відділ НацМетАУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Головань М.С. Удосконалення фундаментальної підготовки з інформатики студентів економічних вузів / М.С. Головань // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць : в 3-х томах / НацМетАУ. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НацМетАУ, 2002. – Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики. – С. 67-71. |
Abstract |
На основі аналізу інформатики як наукової дисципліни у статті визначається зміст інваріантної частини теоретичної інформатики, яка припускала б її включення до вузівського навчального курсу для студентів економічного напряму підготовки. On the basis of the analysis of informatics as a scientific discipline, the content of the invariant part of theoretical informatics is determined in the article, which would require its inclusion in the university curriculum for students of the economic field of training. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1483

2845831

25

2967

1

22993

1

1

1

263062

132025

2160207

5691658
Downloads

2845831

103342

1

5691660

1

2160208

5691663
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Holovan_Udoskonalennia_fundamentalnoi_pidhotovky.pdf | 81.53 kB | Adobe PDF | 16492706 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.