Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58503
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг подій як інструмент маркетингових комунікацій банку
Other Titles Event marketing as instrument of bank marketing communications
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинг подій
bank marketing
marketing communications
еvent marketing
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58503
Publisher Тернопіль
License
Citation Гузь, М. М. Маркетинг подій як інструмент маркетингових комунікацій банку [Текст] / М. М. Гузь // Проблеми та перспективи розвитку банківської системи України в умовах фінансової нестабільності : матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції. – Тернопіль, 2012. – С. 96-99.
Abstract У доповіді розглянуто основні засади маркетингу подій як актуального інструменту маркетингових комунікацій банку
The basic stages of еvent marketing as an actual instrument of bank marketing communications are considered in the report
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
1
Greece Greece
3815
Ireland Ireland
51188
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
636
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
370092
United Kingdom United Kingdom
186316
United States United States
4030943
Unknown Country Unknown Country
5013087

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
186315
Indonesia Indonesia
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
4030955
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5013089
Unknown Country Unknown Country
5013140

Files

File Size Format Downloads
Huz_Marketynh_podii.pdf 351.38 kB Adobe PDF 14243507

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.