Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58569
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація, технології та механізм антикризового управління підприємством
Other Titles Организация, технологии и механизм антикризисного управления предприятием
Organization, technology and crisis management of enterprise
Authors Лук'янихіна, О.А.
Панасовський, Ю.В.
Мудрик, Є.А.
ORCID
Keywords антикризове управління
технологія
механізм
система
перетворення
реорганізація
петчинг
crisis management
technology
machinery
system
business transformation
reorganization
petching
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58569
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Лук’янихіна, О.А. Організація, технології та механізм антикризового управління підприємством [Текст] / О.А. Лук’янихіна, Ю.В. Панасовський, Є.А. Мудрик // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. – Суми: УАБС НБУ, 2009. – Вип. 26. – С. 123–129.
Abstract У сучасних умовах стан справ не дозволяє досягти стійкої роботи підприємств у довгостроковій перспективі. Тому особливої актуальності в сьогоднішніх умовах набуває формування ефективних технологiй та механізмів антикризового управління підприємствами. У статті розглянуті поняття антикризового управління, його проблеми та необхідність, поняття та особливості технологій антикризового управління, його механізм, сучасні форми перетворень бізнесу, проведене порівняння таких форм, як реорганізація та петчинг. Зроблені висновки про те, що антикризове управління підприємством буде більш стійким, якщо підвищити гнучкість системи управління, технології виробництва, його виробничого потенціалу, організаційного розвитку підприємства та його персоналу.
Today particularly relevant become an effective mechanism for management, which is based on an analysis of the financial and economic conditions, and to whom this article is devoted. It is therefore necessary to consider the crisis management in all its complex elements and relationships, namely, system technology and machinery. The article deals with the concept of crisis management, its problems and the need, and especially the concept of crisis management technology, the main lines of analysis of financial condition, contemporary forms of business transformation, a comparison of such forms as reorganization, petching. Concluded that the crisis management business will be more sustainable if management system will be more flexible as well as production technology, its productive capacity to solve problems of adaptive enterprise and its staff.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
France France
1
Germany Germany
9736697
Greece Greece
8740
Ireland Ireland
203786
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
286668351
United Kingdom United Kingdom
29428462
United States United States
785474119
Unknown Country Unknown Country
1170371259

Downloads

Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
China China
4
France France
785474116
Georgia Georgia
712297
Germany Germany
47
Lithuania Lithuania
203782
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
785474118
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
785474117
Unknown Country Unknown Country
1170371269

Files

File Size Format Downloads
Lukianykhina_petching.pdf 210.74 kB Adobe PDF -767257542

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.