Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58627
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Цінова стратегія банку |
Other Titles |
Pricing strategy of bank |
Authors |
Кошевий, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банк цінова стратегія банківський продукт bank pricing strategy banking product ценовая стратегия банковский продукт |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58627 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Кошевий, М.М. Цінова стратегія банку [Текст] / М.М. Кошевий // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. – Суми: УАБС НБУ, 2006.- Т.16. - C. 151−159. |
Abstract |
Банківництво, як будь-який інший вид
економічної діяльності, передбачає наявність певного інструментарію, за
допомогою якого здійснюється досягнення цілей діяльності банку.
У складі такого інструментарію необхідно виділити цінову стратегію
банку. Розробці та дослідженню стратегій ціноутворення присвятили свої
роботи І.В. Ліпсіц, П.Н. Шуляк, Негл Томас Т. та Холден Рід К.,
В.М. Тарасевич, В.Л. Корінєв, С.В. Безкоровайна та інші. Враховуючи
проведені ними дослідження, необхідно відзначити, щоб під стратегією
ціноутворення доцільно розуміти сукупність довгострокових положень та
принципів, керуючись якими, суб’єкт господарювання, у тому числі і банк,
встановлює ціни на власну продукцію, при цьому вона розробляється
виходячи зі стратегічних цілей цінової політики.
Розробка цінової стратегії банку може відбуватися в три етапи: збір
вихідної інформації, стратегічний аналіз, формування стратегії. При
здійсненні цих етапів можуть використовуватися такі заходи, як виявлення та
оцінка витрат банку, уточнення фінансових цілей банку, визначення
основних конкурентів, фінансовий аналіз діяльності банку, сегментний аналіз
ринку, аналіз рівня конкуренції, визначення (вибір) певної цінової стратегії,
що і є метою статті. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
France
1
Germany
39
Greece
1
Ireland
243165
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
95829195
United Kingdom
2511307
United States
556480443
Unknown Country
6858454
Downloads
Bulgaria
1592612
Canada
345596108
China
1
Czechia
1
Finland
1
France
345596110
Georgia
1
Germany
1592614
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
1
Poland
345596113
Russia
2
Ukraine
556480442
United Kingdom
345596114
United States
556480444
Unknown Country
13
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Koshevyi_pricing_strategy.pdf | 485.01 kB | Adobe PDF | -1796436716 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.