Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58639
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | ФТІМ-кузня мистецтвознавчих кадрів |
Other Titles |
DTHA as a Smithery of Art Specialists |
Authors |
Pobozhii, Serhii Ivanovych
|
ORCID | |
Keywords |
Київський художній інститут мистецтвознавство історія мистецтва кафедра Kyiv Institute of Art Art Criticism history of art department |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58639 |
Publisher | Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Побожій, С.І. ФТІМ – кузня мистецтвознавчих кадрів [Текст] / С.І. Побожій // Українська академія мистецтва: дослідницькі та науково-методичні праці. Спецвипуск / Міністерство культури і туризму України, Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури. – К., 2010. – С. 423–427. |
Abstract |
У статті вихованця Київського державного художнього інституту йдеться про факультет теорії та історії мистецтва. Автор згадує викладачів кафедри факультету, які читали курси з історії мистецтва у 1970-х-поч.1980-х рр. (П. Білецький, А. Заварова, П. Говдя, В. Клєваєв та ін.), які відіграли значну роль у навчальному процесі.
Article of educatee of Kiev State Art Institute is talking about the theory and history of art. The author mentions the department teachers, who read courses in art history in the 1970s-early 1980's (P. Beletsky, A. Zavarova, P. Hovdya, V. Klyevayev et al.), who played a significant role in the learning process. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

92291

1

5747

1

52456788

31095317

283103

104913576

565745
Downloads

565747

1

1

201

1

1

20414580

1

104913577

14
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pobozhii.pdf | 234.44 kB | Adobe PDF | 125894124 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.