Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58649
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку |
Other Titles |
The influence of marketing communication tools on performance bank |
Authors |
Радченко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications реклама advertising банк bank персональний продаж персональная продажа personal sales |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58649 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Радченко, О.В. Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку [Текст] / О.В. Радченко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник наукових праць. – Суми : УАБС НБУ, 2012. – № 36. – С. 214-221. |
Abstract |
В статті запропонована методика, яка дає можливість визначити оптимальний рівень витрат на рекламу та персональний продаж у межах відомого рівня фінансових ресурсів банку та визначити оптимальне співвідношення грошових коштів між зазначеними інструментами в межах основного бюджету. Також обґрунтовано вплив витрат за МК на частку банку на ринку. The article deals with the influence of marketing communications on the bank. The optimal allocation of funds in the communication budget of the bank are determined. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Czechia
1
Germany
12028
Greece
1639
Ireland
6011
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
273110
United Kingdom
136965
United States
1381703
Unknown Country
10
Downloads
China
1
France
1
Germany
47839
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
951935
United Kingdom
1
United States
1811471
Unknown Country
1811471
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Radchenko_Marketynhovi_komunikatsii.pdf | 484.44 kB | Adobe PDF | 4622721 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.