Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58684
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз клієнтського портфелю та витрат банку на маркетингові комунікації |
Other Titles |
Analysis of client portfolio and bank charges on marketing communications |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг маркетингові комунікації клієнтський портфель витрати bank marketing marketing communications client portfolio charges |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58684 |
Publisher | Економічна думка |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь, М.М. Аналіз клієнтського портфелю та витрат банку на маркетингові комунікації [Текст] / М.М. Гузь // Економічний аналіз: зб. наук. праць. – 2012. – Вип. 10., Ч. 3. – С. 35-39. |
Abstract |
В статті розглянуто сутність та особливості методологічного підходу аналізу клієнтського портфелю банку та визначення витрат банківської установи на маркетингові комунікації, використовуючи аналіз кількості клієнтів по групам, що знаходяться на різних етапах ієрархічної моделі соціально-психологічних станів споживача, які формуються під впливом маркетингових комунікацій. Еssence and features of methodological approach of client portfolio analysis and determination of bank charges on marketing communications, using the analysis of client amount in groups, which are on the different stages of hierarchical model of the socialpsychological client states, which are formed under act of marketing communications are considered in the article. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

135385

2155

1

38854

4965830

1

1

1

919282

463795

9931659

17376244
Downloads

2

2

3

135389

1

4965829

1

1

1

4965832

1

17376243

18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_bank_marketing.pdf | 617.96 kB | Adobe PDF | 27443323 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.