Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58738
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Структурні зміни в курсі "Релігієзнавства" як засіб підвищення ефективності його викладання
Other Titles Structural changes in the course "Religion" as a means of improving the efficiency of its' teaching
Authors Mozghovyi, Ivan Pavlovych
ORCID
Keywords релігієзнавство
викладання
педагогіка
religion
teaching
pedagogy
Type Article
Date of Issue 2002
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58738
Publisher Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка
License
Citation Мозговий, І. Структурні зміни в курсі "Релігієзнавства" як засіб підвищення ефективності його викладання [Текст] / І. Мозговий // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія Філософія. - Тернопіль: ТДПУ, 2002. - № 9. - С. 20-25.
Abstract В статті аналізуються питання подальшої теоретичної розробки курсу “Релігієзнавства” в руслі сучасних вимог, з’ясовуються суспільні фактори, які зумовлюють таку потребу.
The author analyzes the questions of subsequent theoretical course development of Religion Study in accord with modern demands, and elucidates the social factors, reasoning such a need.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
128850
Greece Greece
1
Ireland Ireland
37894
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
981647
United Kingdom United Kingdom
492599
United States United States
8515762
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
2
Germany Germany
42
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1951731
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8515763
Unknown Country Unknown Country
10156771

Files

File Size Format Downloads
Mozghovyi_Strukturni_zminy.pdf 107.38 kB Adobe PDF 20624311

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.