Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58778
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом
Other Titles Conceptual approaches to creating informational and analytical learning management system
Authors Кондіус, І.С.
ORCID
Keywords інформація
система
управління
аналітична
навчальний
процес
information
system
management
analytical
training
process
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58778
Publisher Бізнес- інформ
License
Citation Кондіус І.С. Концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом / І.С. Кондіус // Бізнес інформ.- 2012.- №7.- С. 210-212.
Abstract В статті розглідаються питання концепції створення і супровіду інформаційно-аналітичної системи, інформаційного середовища із застосуванням ІТ-технологій в навчальному процесі вищої школи.
The article rozhlidayutsya issues and support the concept of a data-processing system, the information environment with the use of information technologies in the educational process of higher education.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
977022
France France
2
Germany Germany
45656
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3191
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
168685
United Kingdom United Kingdom
84942
United States United States
3402229
Unknown Country Unknown Country
4850418

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
84951
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
174
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
3402229
United Kingdom United Kingdom
84947
United States United States
3402229
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Kondius_Kontseptualni_pidkhody_do_stvorennia .pdf 571.71 kB Adobe PDF 6974544

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.