Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58905
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком
Other Titles Anti-crisis marketing as a component of strategic management bank
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Kryvych, Yana Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
http://orcid.org/ 0000-0002-3401-0878
Keywords банк
bank
маркетинг
marketing
антикризовий маркетиног
antikrizovy marketing
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58905
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Васильєва Т.А. Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком / Т.А. Васильєва, Я.М. Кривич // Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» ( 26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С.42-43
Abstract У роботі здійснено аналіз ключових елементів маркетингового антикризового управління комерційним банком
The paper analyzes the key elements of the marketing crisis management to commercial bank
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1453
Ireland Ireland
9615
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
362
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
361313
United Kingdom United Kingdom
181019
United States United States
4687867
Unknown Country Unknown Country
361312

Downloads

Czechia Czechia
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1942621
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5602949
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_Antykryzovyi_marketynh_iak_skladova.pdf 3.88 MB Adobe PDF 7545578

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.