Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58952
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ринок банківських послуг: сьогодення розвитку та динаміка сегментації
Other Titles Banking market: present development and dynamics of segmentation
Authors Діденко, І.С.
ORCID
Keywords банківська система
банковская система
banking system
ринок банківських послуг
рынок банковских услуг
market of banking services
посткризовий період
посткризисный период
post-crisis period
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58952
Publisher
License
Citation Діденко, І.С. Ринок банківських послуг: сьогодення розвитку та динаміка сегментації [Текст] / І.С. Діденко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції (8–9 листопада 2012 р.). – Суми : УАБС НБУ, 2012. – С. 61-63.
Abstract Розвиток світової економіки характеризується глобалізаційними процесами та тісним взаємозв’язком з науково-технічним прогресом. Дані процеси унеможливлюють функціонування фінансових систем різних країн уособлено, а навпаки спонукають до розвитку міжконтинентальних зв’язків як у фінансовому так і в банківському секторах.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
2149
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8356
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
359
Ukraine Ukraine
323985
United Kingdom United Kingdom
29127
United States United States
323986
Unknown Country Unknown Country
56821

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
170348
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
744786
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Didenko_.pdf 290.26 kB Adobe PDF 915146

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.