Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі |
Other Titles |
Studying the prospects of using the green marketing in tourism |
Authors |
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Косторнова, С.О. |
ORCID | |
Keywords |
зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing туризм туризм tourism зелена компанія зеленая компания green company конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness зелена сертифікація зеленая сертификация green certification |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993 |
Publisher | Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Грищенко, О.Ф. Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі [Електронний документ] / О.Ф. Грищенко, С.О. Косторнова // Ефективна економіка. - 2017. - №8. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723 |
Abstract |
У статті досліджено сутність поняття «зелений маркетинг». Визначено різницю між поняттям «зелений маркетинг», «екологічний маркетинг» та «сталий маркетинг». Узагальнено основні цілі зеленого маркетингу. Визначено, що атрибутами зеленого маркетингу є раціональне споживання ресурсів, екологічна безпечність, мінімізація негативних впливів на середовище, екологічна відповідальність, свідоме виробництво, споживання і утилізація, комунікація, прибутковість бізнесу, комплексність, інноваційність та розвиток, довгостроковість та перспективність. Проаналізовано переваги та недоліки складових комплексу зеленого маркетингу. Розглянуто рейтинги як інструмент, що використовується компаніями для формування, засвідчення та підтримання «зеленого» іміджу. Проаналізовано знаки якості, що видаються у туристичному бізнесі, мають «зелену» спрямованість та пропагують постулати сталого туризму. Сформовано рекомендації щодо напрямків використання принципів та інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі. The article examines the essence of «green marketing» concept. The distinction between the concepts “green marketing”, “ecological marketing” and “sustainable marketing” is defined. The main goals are revealed. The main attributes of green marketing are the following: rational use of resources, environmental safety, minimization of negative environmental impacts, environmental responsibility, conscious production, consumption and utilization, communication, profitability of business, complexity, innovative development, long-term prospects. The advantages and disadvantages of components of the green marketing complex are analyzed. The ratings are considered as a tool used by companies to create, certify and maintain a “green” image. The quality labels issued in the tourism business are analyzed; they have a “green” orientation and propagate postulates of sustainable tourism. Recommendations on directions of use of principles and tools of green marketing in the tourism are offered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

787

11486

156095

1

117340796

1

1

74208423

6963362

1153709615

1383466620
Downloads

847034

133907

1

1

1

847034

1

234681591

5

1

694195607

1

1153709617

23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gryshchenko_Kostornova.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | 2084414824 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.