Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі |
Other Titles |
Studying the prospects of using the green marketing in tourism |
Authors |
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Косторнова, С.О. |
ORCID | |
Keywords |
зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing туризм туризм tourism зелена компанія зеленая компания green company конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness зелена сертифікація зеленая сертификация green certification |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/58993 |
Publisher | Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет |
License | |
Citation | Грищенко, О.Ф. Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі [Електронний документ] / О.Ф. Грищенко, С.О. Косторнова // Ефективна економіка. - 2017. - №8. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5723 |
Abstract |
У статті досліджено сутність поняття «зелений маркетинг». Визначено різницю між поняттям «зелений маркетинг», «екологічний маркетинг» та «сталий маркетинг». Узагальнено основні цілі зеленого маркетингу. Визначено, що атрибутами зеленого маркетингу є раціональне споживання ресурсів, екологічна безпечність, мінімізація негативних впливів на середовище, екологічна відповідальність, свідоме виробництво, споживання і утилізація, комунікація, прибутковість бізнесу, комплексність, інноваційність та розвиток, довгостроковість та перспективність. Проаналізовано переваги та недоліки складових комплексу зеленого маркетингу. Розглянуто рейтинги як інструмент, що використовується компаніями для формування, засвідчення та підтримання «зеленого» іміджу. Проаналізовано знаки якості, що видаються у туристичному бізнесі, мають «зелену» спрямованість та пропагують постулати сталого туризму. Сформовано рекомендації щодо напрямків використання принципів та інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі. The article examines the essence of «green marketing» concept. The distinction between the concepts “green marketing”, “ecological marketing” and “sustainable marketing” is defined. The main goals are revealed. The main attributes of green marketing are the following: rational use of resources, environmental safety, minimization of negative environmental impacts, environmental responsibility, conscious production, consumption and utilization, communication, profitability of business, complexity, innovative development, long-term prospects. The advantages and disadvantages of components of the green marketing complex are analyzed. The ratings are considered as a tool used by companies to create, certify and maintain a “green” image. The quality labels issued in the tourism business are analyzed; they have a “green” orientation and propagate postulates of sustainable tourism. Recommendations on directions of use of principles and tools of green marketing in the tourism are offered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
France
1
Germany
787
Greece
11486
Ireland
156095
Lithuania
1
Poland
117340796
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
74208423
United Kingdom
6963362
United States
1153709615
Unknown Country
31076050
Downloads
China
847034
France
133907
Germany
1
Hungary
1
Ireland
1
Italy
847034
Lithuania
1
Poland
234681591
Russia
5
Switzerland
1
Ukraine
694195607
United Kingdom
1
United States
1153709617
Unknown Country
23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gryshchenko_Kostornova.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | 2084414824 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.