Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59040
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Правові аспекти визнання недійсними кредитних договорів, договорів поруки, іпотеки чи застави за зверненням одного з подружжя |
Other Titles |
Legal aspects annulment of credit agreements, surety, mortgage or pledge at the request of a spouse |
Authors |
Івашова, Ірина Петрівна
Ивашова, Ирина Петровна Ivashova, Iryna Petrivna |
ORCID | |
Keywords |
недійсність договору кредитний договір договорів поруки іпотека застава недействительность договора кредитный договор договор поручительства ипотека залог nullity of the contract loan agreement surety contracts mortgage pledge |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59040 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Івашова І.П. Правові аспекти визнання недійсними кредитних договорів, договорів поруки, іпотеки чи застави за зверненням одного з подружжя / І.П. Івашова // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник тез доповідей ХVI Всеукраїнської науково-практичної конференції (24–25 жовтня 2013 р.): у 2-х т. – Суми: УАБС НБУ, 2013. – Т.2. – C. 104–105. |
Abstract |
Автор розглядає правові аспекти визнання недійсними кредитних договорів, договорів поруки, іпотеки чи застави за зверненням одного з подружжя. The author examines legal aspects of the annulment of credit agreements, surety, mortgage or pledge at the request of a spouse. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

2

39043

3514

19522

1

391

154022

78085

910478

2564141
Downloads

1

2

1

1

910481

1

1359081

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ivashova.pdf | 386.18 kB | Adobe PDF | 2269572 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.