Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59126
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтеграційні тенденції у вивченні викладанні англійської мови для професійного спілкування |
Other Titles |
Integrative tendencies in teaching learning ESP |
Authors |
Khodtseva, Alla Oleksandrivna
Medvid, Olena Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4226-0866 http://orcid.org/0000-003-0723-5753 |
Keywords |
інтегративний підхід мовленнєві уміння спеціальність integrative approach language skills specialism |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59126 |
Publisher | НТУ |
License | |
Citation | Ходцева А.О. Інтеграційні тенденції у вивченні викладанні англійської мови для професійного спілкування / А.О. Ходцева, О.М. Медвідь // Матеріали LXIХ наукової конференції професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та працівників відокремлених структурних підрозділів університету. – К : НТУ. – 2012. – С. 473-474. |
Abstract |
Автори розглядають умови ефективності впровадження інтеграційного підходу,під яким розуміється такий спосіб організації навчального процесу, при якому найбільш повно забезпечується міждисциплінарні зв’язки з фаховими дисциплінами. The authors reflect on terms of effective introduction of integrative approach in teaching/learning ESP. They view integrative approach as a specific way of learning process organization, where interdisciplinary ties are ensured. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
France
1
Germany
25179
Greece
1
Ireland
7894
Italy
2
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
303947
United Kingdom
152449
United States
2498546
Unknown Country
303946
Downloads
China
2
Germany
1
Lithuania
1
Ukraine
2498546
United Kingdom
1
United States
2498546
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khodtseva_Intehratsiini_tendentsii.pdf | 202.42 kB | Adobe PDF | 4997098 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.