Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59239
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Професійно-педагогічна компетентність викладачів ВНЗ економічного профілю: зміст, методика, проблеми, перспективи. |
Other Titles |
Professional Pedagogic Competence of Economy Student Teachers |
Authors |
Mylenkova, Rymma Volodymyrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6712-7319 |
Keywords |
професійно-педагогічна компетентність викладач педагогічні принципи економічна спрямованість professional pedagogic competence student teachers economic sphere pedagogical principles |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59239 |
Publisher | ВВП "Мрія" |
License | |
Citation | Миленкова Р. В. Професійно-педагогічна компетентність викладачів ВНЗ економічного профілю: зміст, методика, проблеми, перспективи / Р. В. Миленкова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутніх фахівців : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ( 3-4 грудня 2014р., м. Суми) : у 2-х т. - Суми : Мрія,2015. - Т.1. - С. 56-58. |
Abstract |
У статті проаналізовано основні підходи до визначення змісту, функцій, структури професійно-педагогічної компетентності викладачів, які навчають майбутніх економістів. The main approaches to the content, functions and structure of professional pedagogic competence of economy student teachers are analyzed in the article. The students’ competence depends on the professional pedagogic competence of their teachers. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
20
Greece
1
Ireland
23691
Italy
2
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
3062215
United Kingdom
115072
United States
5895426
Unknown Country
229003
Downloads
China
4
Germany
2
Lithuania
1
Ukraine
675030
United Kingdom
1
United States
5895427
Unknown Country
7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mylenkova_Profesiino_pedahohichna.pdf | 375.6 kB | Adobe PDF | 6570472 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.