Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59243
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Classroom management skills for teaching English |
Other Titles |
Навички організації роботи на заняттях з англійської мови |
Authors |
Andreiko, Larysa Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
classroom management еnglish activities techniques організація роботи в групі англійська мова види діяльності прийоми |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59243 |
Publisher | ХНУ імені В.Н. Каразіна |
License | |
Citation | Andreyko L. Classroom management skills for teaching English / L. Andreyko // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VII науково-методичної конференції з міжнародною участю. - Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2014. |
Abstract |
The article looks at such classroom management areas as activities, grouping and sitting, authority, critical moments, tools and techniques etc. It analyses the purposes of classroom management. Розглянуті такі питання організації роботи на занятті як види діяльності, формування груп, авторитет викладача, інструменти та прийоми ефективного викладання. Проаналізовано мету організації роботи на занятті. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
China
25808716
Germany
138149
Greece
1
Honduras
48277
India
1
Ireland
28969
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Mexico
770966
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
2311959
United Kingdom
770963
United States
19425610
Unknown Country
2311958
Vietnam
1856
Downloads
China
48282
Germany
28970
Honduras
1
India
1
Lithuania
1
Oman
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
6659401
United Kingdom
1
United States
51617433
Unknown Country
4
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Andreіko_Classroom.pdf | 222.84 kB | Adobe PDF | 58354099 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.