Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59245
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Error correction strategies in English speaking classroom |
Other Titles |
Методи виправлення помилок на заняттях з англійської мови |
Authors |
Andreiko, Larysa Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
errors correction еnglish classroom teaching помилки виправлення англійська мова викладання |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59245 |
Publisher | ВВП "Мрія" |
License | |
Citation | Andreyko L. Error correction strategies in English speaking classroom / L. Andreyko // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2014) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (3-4 грудня 2014 р., м. Суми) : у 2-х т. - Суми : Мрія, 2014. - Т І. - С. 118-119. |
Abstract |
The article analyses effectiveness of error correction in speaking classrooms, when and how to correct errors in order to help learners improve their speaking skills. Some of the most effective error correction strategies are suggested. Проаналізовано питання доцільності виправлення помилок під час мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з англійської мови, зокрема коли і як їх виправляти. Наведені приклади ефективних прийомів виправлення помилок. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1
China
122280653
Czechia
1
Germany
941719986
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
113531
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
374
Sweden
1
Ukraine
43844547
United Kingdom
21922648
United States
2115447779
Unknown Country
43844546
Vietnam
1502
Downloads
Belarus
1
Bulgaria
1
China
3
Finland
1
France
1
Germany
1
Indonesia
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Russia
7
Ukraine
122280654
United Kingdom
1
United States
941719985
Unknown Country
9
Uzbekistan
1
Vietnam
1503
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Andreyko_Error.pdf | 286.69 kB | Adobe PDF | 1064002171 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.