Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59299
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтернет як інструмент підвищення ефективності процесу передачі та засвоєння знань у навчанні іноземних мов |
Other Titles |
Internet as a tool of efficiency increasing of knowledge transfer in teaching foreign languages |
Authors |
Різниченко, Альона Вячеславівна
Ризниченко, Алена Вячеславовна Riznichenko, Aliona Viacheslavivna |
ORCID | |
Keywords |
Інтернет-ресурси іноземна мова самостійність комунікативна компетенція комунікативний підхід інтернет Internet resources foreign language self-dependency communicative competence communicative approach Internet |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59299 |
Publisher | Друкарський дім "ПАПІРУС" |
License | |
Citation | Різниченко А.В. Інтернет як інструмент підвищення ефективності процесу передачі та засвоєння знань у навчанні іноземних мов / А. В. Різниченко // Держава і право:становлення і стратегія розвитку. - Суми : Друкарський дім "ПАПІРУС", 2014 - С. 341 - 343. |
Abstract |
Тези присвячені питанню використання Інтернету у викладанні іноземної мови. Інтернет - один з найкращих засобів підвищення ефективності вивчення іноземних мов. Thesis are devoted to the question of using Internet in the process of foreign language teaching.The Internet can serve as one of the best ways of teaching and learning foreign languages. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
4050
Greece
1
Ireland
7282
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
61087
United Kingdom
30663
United States
1168179
Unknown Country
61086
Downloads
Belgium
1
China
1
France
1
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
183143
United Kingdom
1
United States
1168181
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Riznychenko_Internet.pdf | 155.32 kB | Adobe PDF | 1351335 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.