Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59309
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми та перспективи фінансової освіти України в контексті інноваційного розвитку
Other Titles Problems and prospects of financial education in Ukraine in the context of innovation development
Authors Сюркало, Б.І.
ORCID
Keywords фінансова освіта
финансовое образование
financial education
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59309
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Сюркало, Б.І. Проблеми та перспективи фінансової освіти України в контексті інноваційного розвитку [Текст] / Б.І. Сюркало // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку [Текст] : збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (29-30 квітня 2010 р., м. Севастополь). – Суми : УАБС НБУ, 2010. – С. 256-259.
Abstract Робота присвячена особливостям організації навчального процесу з фінансових дисциплін в рамках Болонського процесу.
The work is devoted to the peculiarities of the educational process of financial disciplines within the Bologna process.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
62945
Greece Greece
4062
Ireland Ireland
15993
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
512
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
357360
United Kingdom United Kingdom
179694
United States United States
2049761
Unknown Country Unknown Country
3027688

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
3027687
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3027688
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3027690
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Siurkalo_Finansova_osvita.pdf 438.49 kB Adobe PDF 9083081

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.