Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59353
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Пробний маркетинг як необхідність досконалого впровадження нового товару на ринок |
Other Titles |
Test marketing as the need of the perfect introduction of a new product to market |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
Саєва, К. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords | |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59353 |
Publisher | |
License | |
Citation | Саєва К.В. Пробний маркетинг як необхідність досконалого впровадження нового товару на ринок / К.В. Саєва , А Ф. Бондаренко // Zbiór raportów naukowych. „Nauka I Utworzenie ХХІ Stulecia : Teoria, Praktyka, Innowacje". - 2013 .- C. 45-48. |
Abstract |
В роботі розглянуто процес введення нового товару на ринок, який нерозривно пов’язаний з великою кількістю супутніх ризиків та визначено, що саме пробний маркетинг дозволяє визначити як ринок відреагує на новий товар, чи буде формуватися попит у покупців на «новинку» як часто будуть здійснюватися повторні купівлі, спрогнозувати можливу реакцію конкурентів. We consider the process of introducing a new product into the market, which is inextricably linked with many associated risks and determined that it is test marketing to determine how the market will react to a new product, will be formed in the demand of customers for "novelty" will be performed as often repeat purchases, predict the possible reaction of competitors. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
China
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
245437
Lithuania
1
Montenegro
1
Ukraine
45806133
United Kingdom
1146889
United States
110706297
Unknown Country
1654
Downloads
China
3
Georgia
1
Germany
1
Lithuania
1
Ukraine
45806134
United Kingdom
1
United States
110706298
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Saieva_Probnyi_marketynh.pdf | 157.99 kB | Adobe PDF | 156512441 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.