Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59473
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток мотивації професійного вдосконалення викладача кафедри ВНЗ ІІІ-IV рівнів акредитації |
Other Titles |
Developing the professional development motivation of Higher Educational Institutions’ trainers Развитие мотивации профессионального совершенствования преподавателя кафедры вузов III-IV уровней аккредитации |
Authors |
Бокун, Ірина Анатоліївна
Бокун, Ирина Анатольевна Bokun, Iryna Anatoliivna |
ORCID | |
Keywords |
склад мотивації специфіка професійного вдосконалення активне навчання components peculiarities of professional development active learning состав мотивации специфика профессионального совершенствования активное обучение |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59473 |
Publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бокун, І.А. Розвиток мотивації професійного вдосконалення викладача кафедри ВНЗ ІІІ-IV рівнів акредитації / І.А. Бокун // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (4-5 березня 2014 р.): в 2 т. - Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. - С. 17-20. |
Abstract |
Досліджено особливості ставлення викладачів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Some peculiarities of the attitude of trainers to different aspects of their professional activity are investigated. Social and psychological motivators of professional development are determined. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

14

3979

1

1

29849

15124

168182

29848
Downloads

1

10546

1

1

89363

1

247002

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bokun_active_learning1.pdf | 226.48 kB | Adobe PDF | 346918 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.