Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59557
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title До питання про підвищення мотивації навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі
Other Titles Raising motivation in teaching foreign language in the higher educational institution
Authors Різниченко, Альона Вячеславівна
Резниченко, Алена Вячеславовна
Riznychenko, Alona Viacheslavivna
ORCID
Keywords мотивація
мотивация
motivation
іноземна мова
иностранный язык
foreign language
інтенсифікація
интенсификация
intensification
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59557
Publisher Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
License
Citation Різниченко, А.В. До питання про підвищення мотивації навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі [Текст] / А.В. Різниченко // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VI Міжнародної науково-методичної конференції (21 листопада 2013 р.). - Х. : ХНУ ім. В.Н. Каразіна. - С. 140-141.
Abstract Тези присвячені питанню інтенсифікації навчання іноземної мови у вищому немовному навчальному закладі.
Thesis are devoted to the question of intensification in the process of foreign language teaching in the higher nonlinguistic institution.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
988
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
133377
Ukraine Ukraine
23907
United Kingdom United Kingdom
12942
United States United States
133378
Unknown Country Unknown Country
23906

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
71624
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
133374
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Riznychenko_Inozemna_mova.pdf 206.25 kB Adobe PDF 205007

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.