Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59578
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Introduction of multimedia in the foreign language classroom |
Other Titles |
Впровадження мультимедіа на заняттях з іноземної мови |
Authors |
Kozlovska, Hanna Borysivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7138-4422 |
Keywords |
multimedia environment computer foreign language classroom мультимедійне середовище комп’ютер заняття з іноземної мови |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59578 |
Publisher | Друкарський дім «ПАПІРУС» |
License | |
Citation | Kozlovska, A.B. Introduction of multimedia in the foreign language classroom / A.B. Kozlovska // Держава і право: проблеми становлення і стратегія розвитку : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : Друкарський дім «ПАПІРУС», 2014. – С. 334-336. |
Abstract |
The article deals with the introduction of multimedia in the foreign language classroom. There are some recommendations for people who are directly involved in the educational context and those who are interested in integrating multimedia computers in their undertakings. У статті розглядається проблема впровадження мультимедіа на заняттях з іноземної мови. Є деякі рекомендації для людей, які беруть безпосередню участь в освітньому контексті і тих,хто зацікавлений в інтеграції мультимедіа у сфері своєї професійної діяльності. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
26453
Ireland
17637
Lithuania
1
Singapore
1130407
Sweden
1
Ukraine
197082
United Kingdom
98852
United States
2800181
Unknown Country
197081
Vietnam
2256
Downloads
China
2
Germany
1
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
591042
United Kingdom
98853
United States
1130407
Unknown Country
2
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kozlovska.pdf | 104.92 kB | Adobe PDF | 1820311 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.