Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59598
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Classroom interaction in teaching English
Other Titles Студентська взаємодія на заняттях з англійської мови
Authors Andreiko, Larysa Volodymyrivna
ORCID
Keywords interaction
feedback
student-centered classroom
group work
pair work
взаємодія
зворотній зв'язок
особистісно-орієнтоване навчання
робота в групах
робота в парах
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59598
Publisher Publishing House «Education and Science»
License
Citation Andreyko L. V. Classroom interaction in teaching English / L. Andreyko // «Efektivní nástroje moderních věd – 2014». - Díl 18. Filologické vědy. - Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o. , 2014. – С. 34-37.
Abstract The article looks at different kinds of interaction in the classroom such as student-teacher interection, student-student interaction. Some recommendations are given for organizing work in pairs and groups.
Розглядаються різні види взаємодії: студент-викладач, студент-студент. Надаються практичні рекомендації щодо організації роботи в парах та групах.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
537
Finland Finland
49641
Germany Germany
12051545
Indonesia Indonesia
779475666
Ireland Ireland
365156
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
90741926
United Kingdom United Kingdom
45918690
United States United States
1708449355
Unknown Country Unknown Country
365151
Vietnam Vietnam
5364

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
90741927
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
779475664
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Andreyko_Classroom.pdf 262.19 kB Adobe PDF 870217600

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.