Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59607
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Student-centered learning:reasons for success |
Other Titles |
Особистісно орієнтоване навчання: причини успіху |
Authors |
Andreiko, Larysa Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
learner-centered teaching innovative development communication technology motivation individual differences особистісно-орієнтоване навчання інноваційний розвиток коммунікативні технології мотивація індивідуальні розбіжності личностно-ориентированное обучение инновационное развитие коммуникативные технологии мотивация индивидуальные различия |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59607 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Андрейко Л.В. Student-centered learning:reasons for success / Л.В. Андрейко // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (4-5 березня 2014 р., м. Суми). – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2014. – Т.1. – С. 3-5. |
Abstract |
The article looks at the advantages of student-centered learning, which aims at focusing on the learner and their needs, rather than being centered around the teacher's input. Teacher's role in student-centered classroom is described. Розглядаються переваги особистісно орієнтованого навчання, яке покликано допомогти судентам максимально виявити свої моожливості та сформувати мотивацію до навчання протягом життя. Значну увагу приділено особливостям взаємодії викладача і студента. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

8306

1

1

1

53231

26804

302404

445302

1320
Downloads

3

1

1

1

1

1

159506

1

445302

2

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Andreiko.pdf | 224.04 kB | Adobe PDF | 604820 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.