Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59613
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Formative Assessment Approaches in Language Classroom
Other Titles Способи поточного оцінювання на заняттях з іноземної мови
Authors Andreiko, Larysa Volodymyrivna
ORCID
Keywords formative assessment
motivation
student's needs
feedback
поточне оцінювання
мотивація
потреби студентів
зворотній зв'язок
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59613
Publisher ХНУ імені В.Н. Каразіна
License
Citation Andreyko L.V. Formative assessment approach in language classroom / L. Andreyko // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VI Міжнародної науково-методичної конференції. - Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. - 2013. - 192 с.
Abstract Поточне оцінювання розглядається як засіб мотивації студентів та підвищення їх успішності. Пропонуються деякі способи формулювання завдань при поточному оціюванні на заняттях з іноземної мови.
The article looks at formative assessment as means of raising students' motivation and achievement.The author focuses on the design of formative assessment tasks in the English language classroom.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
-1266163483
Germany Germany
6693349
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
2091626
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
535538325
United Kingdom United Kingdom
43847137
United States United States
1181254620
Unknown Country Unknown Country
1181254621
Vietnam Vietnam
1182

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
535538326
United Kingdom United Kingdom
43847138
United States United States
1659248274
Unknown Country Unknown Country
2
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Andreyko_Formative_assessment_approach .pdf 460.7 kB Adobe PDF -2056333550

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.