Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59651
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі») |
Other Titles |
Features of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «Tokari») |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna Nahornyi, Yevhen Ihorovych Данилюк, Юлія Миколаївна Данилюк, Юлия Николаевна Danyliuk, Yuliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
санаторно-курортна сфера санаторно-курортная сфера resort sphere комплекс маркетингу комплекс маркетинга marketing complex (marketing mix) санаторій «Токарі» санаторий «Токари» sanatorium «Tokari» ринок оздоровчих послуг рынок оздоровительных услуг market of health-improving services маркетинг оздоровчих послуг маркетинг оздоровительных услуг marketing of health-improving services |
Type | Article |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59651 |
Publisher | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
License | |
Citation | Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі») [Текст] / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, Є.І. Нагорний, Ю.М. Данилюк // Економічний простір: збірник наукових праць. – №120. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2017. – С. 152-168. |
Abstract |
У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження
проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі. В статье проанализирован комплекс маркетинга санаторно-курортных услуг на примере санатория «Токари». Рассмотрен каждый элемент комплекса маркетинга. Приведены характеристики особенностей использования дополнительных «Р» для санаторно-курортной сферы. По результатам выполненного исследования проанализирован комплекс маркетинга «10Р», учитывающий все особенности исследуемой области. Анализ показал, что для санаторно-курортной сферы стоит уделить внимание таким Р: programming, packing, partnership. Данный подход можно охарактеризовать как ориентир на будущее, ведь он поможет улучшить эффективность внедрения маркетинга на предприятии, которое оказывает услуги. Дальнейшие исследования целесообразно проводить в русле практического применения предложенных рекомендации и исследовать изменения, которые произойдут в результате внедрения. Также необходимо обратить внимание на опыт иностранных компаний в исследуемой области. The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «P» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10P» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the services-oriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
France
4
Germany
1
Ireland
35957
Italy
1
Lithuania
1
Slovenia
1
Ukraine
528584
United Kingdom
265085
United States
8677885
Unknown Country
528581
Downloads
China
219259
France
1
Germany
1
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
1
Ukraine
5961450
United Kingdom
1
United States
7319669
Unknown Country
35
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Saher_Syhyda.pdf | 479.97 kB | Adobe PDF | 13500419 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.