Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59704
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Motivating students in the English language classroom
Other Titles Підвищення мотивації студентів на заняттях з англійської мови
Authors Andreiko, Larysa Volodymyrivna
ORCID
Keywords intrinsic satisfaction
extrinsic reward
motivation
teacher's role
внутрішнє задоволення
зовнішня винагорода
мотивація
роль викладача
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59704
Publisher ПолтНТУ
License
Citation Андрейко Л. В. Motivating students in the English language classroom / Л. Андрейко // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця". - Полтава : ПолтНТУ, 2014.
Abstract Розглядаються різні аспекти внутрішньої та завнішньої мотивації. Пропонується низка рекомендацій для підвищення мотивації студентів на заняттях з іноземної мови.
The author looks at different aspects of motivation including intrinsic satisfaction and extrinsic reward. A variety of tips to enhance students motivation in the English language classroom is given.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
27401
Ireland Ireland
16446
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
316093
United Kingdom United Kingdom
158421
United States United States
1682646
Unknown Country Unknown Country
5485
Vietnam Vietnam
1496

Downloads

China China
2
Croatia Croatia
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1682647
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
631956
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1157300
Unknown Country Unknown Country
6
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Andreiko_Motivating.pdf 163.38 kB Adobe PDF 3471918

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.