Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59706
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Social media in teaching foreign languages
Other Titles Соціальні мережі у викладанні іноземних мов
Authors Skarlupina, Yuliia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9710-3844
Keywords social media
innovative teaching methods
communication
motivation
соціальні мережі
інноваційні методи викладання
спілкування
мотивація
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59706
Publisher ХНУ імені В.Н. Каразіна
License
Citation Скарлупіна Ю. А. Social media in teaching foreign languages/ Ю. А. Скарлупіна // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна. - 2014. - С. 132-134.
Abstract It goes without saying that information technologies bring language teaching to a new dimension. Social media can provide opportunities for interaction in order to meet the demands of today's generation of students.
Не викликає сумніву той факт, що інформаційні технології відкривають нові горизонти у викладанні іноземних мов. Соціальні мережі пропонують широкий спектр можливостей для взаємодії згідно з потребами сучасного покоління студентів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
20165
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
73645
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
1163
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4052098
United Kingdom United Kingdom
361253
United States United States
17852662
Unknown Country Unknown Country
717852
Vietnam Vietnam
6977

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
717854
United Kingdom United Kingdom
361254
United States United States
17852662
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Skarlupina_Social_media.pdf 247.64 kB Adobe PDF 18931778

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.