Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59740
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Переваги банківського банківництва в умовах світової фінансової кризи
Other Titles Banking Benefits under the global financial crisis
Authors Бондаренко, Л.А.
ORCID
Keywords банк
bank
фінансова криза
финансовый кризис
financial crisis
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59740
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, Л.А. Переваги банківського банківництва в умовах світової фінансової кризи [Текст] / Л.А. Бондаренко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 травня 2010 р.) : у 2-х т.– Суми :УАБС НБУ, 2010. - Т. 2. - С. 37-38.
Abstract Фінансова криза надала ісламській фінансовій системі можливість заявити про себе як про конкурентоспроможну альтернативу традиційним фінансам. Завдяки етичному підходу і відсутності надмірних ризиків, ісламським банкам вдалося в 2009 році досягти високих показників зростання. За даними експертів, активи шаріатських банків у 2009 році зросли на 28,6 % і становили 822 млрд. доларів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
France France
2
Germany Germany
22494
Ireland Ireland
11248
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
993
Ukraine Ukraine
163955
United Kingdom United Kingdom
83962
United States United States
938181
Unknown Country Unknown Country
163954

Downloads

China China
1
Germany Germany
33
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
491568
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
938180
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko.pdf 1.09 MB Adobe PDF 1429787

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.