Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59747
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гендерні особливості взаємодії продавців і покупців |
Other Titles |
Гендерные особенности взаимодействия продавцов и покупателей Gender peculiarities of interaction between sellers and buyers |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Старків, І.Л. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
гендерний фактор гендерный фактор gender factor взаємодія продавців і покупців взаимодействие продавцов и покупателей interaction between sellers and buyers купівля-продаж покупка-продажа purchase-sale |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59747 |
Publisher | Триторія |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, С.М. Гендерні особливості взаємодії продавців і покупців / С.М. Ілляшенко, І.Л. Старків // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції, 28–30 вересня 2017 року / під заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: Триторія, 2017. – С. 86-87. |
Abstract |
Виконано комплекс досліджень у кількох магазинах м. Суми, що спеціалізуються на продажі мобільних телефонів. У процесі їх виконання було проаналізовано характер впливу статі продавця на купівельну поведінку покупця, а також визначено основні фактори, які впливають на взаємодію покупців і продавців різної статі у процесі купівлі-продажу. Выполнен комплекс исследований в нескольких магазинах г. Сумы, которые специализируются на продажах мобильных телефонов. В процессе их выполнения был проанализирован характер влияния пола продавца на покупательское поведение покупателя, а также определены основные факторы, которые влияют на взаимодействие покупателей и продавцов разного пола в процессе покупки-продажи. Performed complex research in a few stores, Sumy, specializing in the sales of mobile phones. In the process of their implementation was analyzed the nature of the impact of gender on retailer buying behavior, and also defined the main factors that affect the interaction of buyers and sellers of varying gender in the process of buying and selling. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

6

15444

199181

1

1063

1

437842264

17206142

1330948638

33715156
Downloads

9956853

437842264

1

1

1

437842264

1

841969371

18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Starkiv_MIIM.pdf | 340.25 kB | Adobe PDF | 1727610774 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.